kalau berminat dengan barang2 handmade dalam blog ni boleh email kat dmasyricraft@gmail.com..:)

Monday, May 18, 2009

setengah jam saya pikir nak letak title ape..


saya agak busy di ofis sekarang ni..
sekarang dah dekat 31 mei..
maka ramai la yang berebut2 nak bayar cukai tanah..
pastu ada la kerani2 yang masukkan data salah..
maka busy la saya membetulkan segala jenis kesalahan itu..
kenapa la saya jaga sistem kat pahang..
banyak sangat daerahnya..
nasib baik la semua daerah bagi error yang sama je..
tak ada la menggelabah sangat macam memula kerja dulu..
sebab tu la saya tetap ada masa untuk curi2 update blog..
huhu..

Angah dah bawa Hana balik umah kat kuantan
oleh itu masa untuk saya menjahit juga terhad..
Hana sangat la kuat menangis..
tinggal sekejap je dah meraung2..
apatah lagi untuk menjahit..
tapi saya masih sempat buat cross stitch kat bawah ni..
huhu..



yang ini saya buat seminggu baru siap..
tak ada la susah sangat..
tapi sebab masa terhad..
lambat la sikit baru siap..



N for Naim..
bukan saya yang buat..
tapi adik bongsu saya..
dia teruja tengok saya buat cross stitch..
jadi dia mintak la nak buat juga..
adik saya yang bongsu memang pelik sikit..
dia lelaki tapi suka sangat2 menjahit..
dulu dia pernah jahit mata lalat kat leher baju kurung..
pastu belajar mengait dengan Angah..
dia mengait lagi terer dari saya..
tapi biasa la budak..
bila salah sikit dah malas nak buat lagi..
yang ini pun ada yang saya buat sikit..
border tu dia tambah sendiri..
tak tahu kenapa dia tak siapkan..
malas la kot..

mission saya kat bawah tu belum tercapai lagi..
bila la boleh menjahit semula..
boring gak asyik buat cross stitch je..
huhu..

1 comment:

Anonymous said...

le tu pun susah dayang. Jahit je mulut hana tu tak de la nangis lagi. Kalau dah expert nanti leh naik pangkat jadi pakar jahit manusia pulak.

P/s Minggu Depan Pindah Perlis ada satu daerah je