kalau berminat dengan barang2 handmade dalam blog ni boleh email kat dmasyricraft@gmail.com..:)

Monday, January 25, 2010

cerita kura-kura


arini saya nak cerita pasal kura-kura..
dulu..saya pernah cerita pasal saya bersihkan kolam kura-kura kan?
pastu saya ada letak seekor kura-kura kecil dalam kolam tu..
ingat tak?
ok la..rujuk sini kalau dah tak ingat..

semalam saya dan Naim (adik bongsu saya)
bertungkus lumus membersihkan kolam lagi sekali
sebab apa sedikit bertungkus lumus?
sebab dah dekat setahun lebih kitaorg tak bersihkan kolam ni..
huhu..

ok..
terima la cerita bergambar tentang kura-kura..
=)


Mopatop jr..
ini kura-kura kecil yang dulu tu..
sekarang sudah besar..


dan nakal juga..
nak ambil gambar dia punya la susah..
kena pegang dengan sepenuh hati..


Aedes dan Denggi..
tunjuk rumah je..
tuan pemalu sangat nak keluar rumah..
=)


Taro,Tiga dan Daia..
nama semperna nama ultraman..
Naim kata badan mereka ada sedikit seperti kepala ultraman..
tak tahu la belah mana yang macam ultraman tu


nakal gila Mopatop jr tu..
kura-kura lain diam je duduk dalam bulatan
dia dah ntah ke mana2 merayap..


selain kura-kura..
dalam kolam ni ada gak beberapa ekor ikan
seekor ikan bandaraya..
2 ekor ikan keli yang berupa pelik..
nak makan memang tak lalu..
so Papa masukkan dalam kolam ni
buat koleksi je..
huhu..

ok la..
tamat cerita kura-kura
saya mahu sambung menjahit..
=)