kalau berminat dengan barang2 handmade dalam blog ni boleh email kat dmasyricraft@gmail.com..:)

Wednesday, December 30, 2009

stash swap..



ini stash yang saya dapat dari kak akmal..
cantik2 semuanya..
saya suka..
=)


ini pula surprise gift..
yang ini lagi la saya suka..
chinese felt book..
terima kasih banyak2 ye kak akmal..
tak sangka akan dapat buku best macam ni..
=)


ini pula sedikit review
cover page gambar kek
tapi kat dalam ada macam2..
semua cute2..

siapa yang suka dengki tak pasal2 dgn saya tu..
sila la dengki sekarang..
saya dapat buku best..
kamu ade ke?=P

p/s: sorry ye..saya malas nak ambik gambar elok2..dah la guna camera cikai je pastu malas nak edit..bila dah malas memang tak boleh nak buat apa..hehehe..

3 comments:

Sherry said...

mmg cute hehe... :D

dMasyri said...

sherry:btul..tue baru skit sy tunjuk..ade mcm2 lg..=)

Akmal said...

kalau dayang suka, akak lagi suka :P