kalau berminat dengan barang2 handmade dalam blog ni boleh email kat dmasyricraft@gmail.com..:)

Monday, December 28, 2009

setelah sekian lama..




ini semua order dari my cousin..
aritu time dia datang amek kat rumah saya tak sempat pun jumpa dia
tak tahu la dia suka ke tak..
hope dia suka la..
=)

dah lama sebenarnya saya tak menjahit secara besar-besaran camni..
aritu ingat dah tak busy..
so saya menjahit sampai pukul 3 pagi..
punya seronok menjahit sampai tak perasan dah lambat..
bila tengok hasilnya..
hilang semua rasa penat..

saya tak boleh nak update panjang2..
saya tengah berenti berehat seketika dari Oracle..
nanti saya nak update lagi
pasal stash swap
dengan cuti2 di JB..
tunggu ye....


p/s: tenkiu ye jadi follower saya..nanti saya cari masa jahit sumthing untuk korang..=)

3 comments:

Nadia Nazifah said...

dyg, cantek yg wane itam tuuuuu
ceria sangat! XD

Nur said...

Cantik!
Kemas jahitan dayang.
Great work! :)

dMasyri said...

nadia:tue la kan..kalo guna background hitam senang skit nak design bg nmpk ceria..

kak yati:tq kak yati..bila dah buat byk2 baru la jahitan improve skit..=)