kalau berminat dengan barang2 handmade dalam blog ni boleh email kat dmasyricraft@gmail.com..:)

Friday, February 13, 2009

wed plan..kena buat gak kalo tak nanti noddy merajuk..=P

saya di tag oleh noddy..oleh kerana ayat beliau berbau ugutan..maka kena la buat juga..huhu!!!

1. How old are you?
:: 22 y, 8 m..

2. Are you single?
:: in a relationship..tu kira single ke x?kamu jawab sendiri la..

3. At what age do you think you'll get married?
:: dia kata..lagi 4 tahun..

4. Do you think you'll marrying the person you are with now?
:: i hope so...tapi jodoh pertemuan tu kan bukan kita yang tentu kan..

5. If not, who do you want to marry?
:: james lucas scott..boleh ke?hehehe..

6. Who will be your bridesmaid & bestman?
:: belum decide lagi..mostly kawan2 baik saya semuanya berpotensi untuk berkahwin lebih awal..maybe cousin saya la..boleh kan kak ami?huhu..

7. Do you want a garden/beach or traditional wedding?
:: i WANT a garden wedding tapi macam mustahil..huhu!!!

8. Where do you plan to go on honeymoon?
:: saya nak honeymoon dekat2 ngan beach..kalau dalam m'sia nak pergi pulau sipadan..
kalau oversea nak pergi Greece..boleh kan?

9. How many guests do you think you'll invite?
:: kawan2 mama n papa pun dah amat ramai..time angah n along kawin dulu dalam 3000 lebih gak..saya nanti macam lagi ramai je..huhu!!!

10.Will that include your exes?
:: currently no ex yet..

11.How many layers of cake do you want?
:: saya nak blueberry cheese cupcakes yang disusun bertingkat2..baru cute..huhu!!!!

12.When do you want to get married, morning or evening?
:: morning till night..raja sehari kan?btul x firda?hehehe..

13.Name the song/tune you'd like to play at your wedding.
:: kalau garden wed saya nak lagu concerto love..tapi kalau traditional..mesti la bunyi kompang..hehehe!!!

14.Do you prefer fine dining or just normal spoon & fork?knife?
:: mana2 pun boleh..

15.Champagne or red wine?
:: ribena..huhu!!!

16.Honeymoon right after the wedding or days after the wedding?
:: days after..nanti orang kata gopoh sangat pulak..huhu!!!

17.Money or household items?
:: biasanya money kawan2 mama n papa yang kasi..my frens, kalau nak kasi household sila beli di ikea ye..pastu set cawan n pinggan mangkuk saya xnak..yang tu saya boleh ambik yang mama punya je..huhu!!!

18.How many kids would you like to have?
:: berapa saja yang Allah berikan..

19.Will you record your honeymoon in DVD/CD?
:: ofcos la..nanti camna nak berlagak dengan kamu semua tempat honeymoon saya best??=P

20. Whose wedding plan would you like to know next?
:: malas la nak tag2 orang..lagipun hampir semua orang dah buat benda alah ni..huhu!!!

p/s: esok saya ada test L..hopefully lulus..kalau fail malu je..hehehe!!!wish me luck k..nanti cepat saya dapat lesen, cepat saya boleh beli kereta..cepat la saya boleh bawa kamu jalan2...hehehe!!!

2 comments:

k.e.r.i. said...

weyh, hutang tag aku belom langsai lagi.
bila maw langsai ni?
simbah cat merah kang.
haha.

~~ test L je pun. belum test naik bukit lagi. wakaka.

Nadia Nazifah said...

ahaha betol tu aku lihat ramai yg terkena tag nih.

hehe. good luck test L anyway!~ kalo gagal takpe, bole usaha lg. aku dgr dlm radio ada orang tua yang amik lesen kete sampai 700+ kali. umur dia dah 80 lebih tp stl xdapat lesen. jadi moralnya, jgn putus asa. kau tak mungkin seteruk tu. ekekeekke!