kalau berminat dengan barang2 handmade dalam blog ni boleh email kat dmasyricraft@gmail.com..:)

Wednesday, November 11, 2009

MsCraft Giveaway..


lately banyak giveaway yang saya terlepas nak join
sedar2 je dah ada winner.
saya masih lagi dalam stage busy..
hopefully it will end soon..


yang ni giveaway dari MsCraft Shoppe..
saya selalu beli kain felt secara pukal di sini..
Cik Kema & Cik Rai owner blogshop ni..
diaorang sangat nice..
=)

nak join giveaway ni senang je..

1) comment kat sini

2) buat entry pasal giveaway ni..

itu saja.

tarikh tutup 11/11/2009 12:00pm

hope saya bertuah kali ini..
=)


2 comments:

Unknown said...

amboih dayang!!semakin2 kreatip nyer ko nih..tak de berhajat ker nak buat tuk aku satu..huhu

dMasyri said...

sure..boleh je.tp kena tggu aku kurang busy skit..skang ni pun dah lama tak menjahit..hilang dah skill..huhu!!!