kalau berminat dengan barang2 handmade dalam blog ni boleh email kat dmasyricraft@gmail.com..:)

Tuesday, September 1, 2009

terima kasih..=)


saya sungguh tidak sangka
seramai ini yang join giveaway saya..
winner saya akan umumkan malam esok..
sabar ye..
esok saya ada presentation dengan client..
so malam ni just sempat buat entry pendek ni je..


kepada mereka2 yang join giveaway..
terima kasih ye..
di atas sokongan dan juga pujian kamu..
jangan risau..
saya akan melawat blog kamu semua dari semasa ke semasa..
dan akan add blog kamu dalam bloglist saya dan juga jadi follower kamu semua..
=)


4 comments:

Azuan said...

malam esok yea...

Nadia Nazifah said...

wah dyg. ramai gila. patah harapan aku. haha. tp xpe. aku pon support ko! tahniah sbb giveaway mendapat perhatian ramai hihi XD

Anonymous said...

congratz dayang. am really love your artworks. well done!

** jatuh chenta dengan hairclip ko. serious. nak beliiiiiiiiiiiii.

dMasyri said...

nadia: huhu..ramai kan?aku pn terkejut..tq.=)

fairuzara: tq dear..boleh2 nak beli.=)