kalau berminat dengan barang2 handmade dalam blog ni boleh email kat dmasyricraft@gmail.com..:)

Tuesday, September 1, 2009

as promised..



ini list mereka yang join giveaway saya..
saya rasakan..dalam list kat bawah ni..
tak lebih dari 10 orang yang saya kenal
takpun saya pernah melawat blog mereka
sebelum saya buat giveaway ni..
yang lain semua adalah kenalan baru..
terima banyak2 ye..
bab kata iylia..
traffic blog saya meningkat berganda2 sekarang ni..
=)

nawal

and the winner is.....
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...


~YaNa CoRnEr`

tahniah ye kak yana..
bagi dayang seminggu untuk siapkan hairclips tu
dan beberapa hadiah lain..
=)

siapa yang tak menang jangan kecewa ye..
doakan saya masih rajin menjahit di masa2 akan datang
nanti saya boleh buat giveaway lagi..
ok..
*smile*

17 comments:

~farah~ said...

dayang, kalo nak order hairclips tu camne ek?
brp harga sepasang kiut tu? :)

AziE-rAh said...

Owh.. Bukan rezeki ku.
Neway, Congratulation to the winner...
Cik dayang, thanks anjurkan contest ni key.

mekarlid said...

huhu..contest yg bgus dayg!

dMasyri said...

~FARAH~:kalo nak order boleh email ye..bintangbiru_dms@yahoo.com.. harga ikut saiz..start ngan rm3-rm7.

Azie-rah:lain kali boleh cuba lg ye..tq juga sbb sudi join..=)

mekarlid: tq along..=)

Mamamanja said...

oh... x mengena lagi nampaknya heheheh

apapun, tahniah pada pemenang

Sherry said...

congrats winner :)

Rozita said...

haaaha akk tak menang kali ni..
tak pe..lain kali buat lagi contest ye Dayang :)

mila said...

huhuhu..
x menang.. sedihnya..
tahniah to yana corner..

mamaEsya said...

huhu...sedihnya mamEsya...no 2...xpela, xde rezeki....hehe

~YaNa~ said...

salam dayang.. thanks.. i'm winner.. suke sangat.. alhamdulillah.. anyway kak yana setia menanti ur hairclips.. hehehe :)

Nadia Nazifah said...

wekkk. marajok!!! HAHAHA :p

hang_lipur said...

owh...dah kuar results!! daku di tempat yg ker-26!! huhuhu... nway, congrats kepada pemenang...

Wan Anis Sorfina said...

huk3.. tadapat baby tu.. eh, baju mcm bby tuuuu.... ~

Pija Madzlan said...

tahniah...

MyHasla said...

tak de rezeki! :(
anyway congrats to ~YaNa CoRnEr`

mamapp said...

congrates mama yana

MamiKechik said...

sukernyer hairclip tu tp no luck...
takpe lain kali buat contest ai join lagi yer