kalau berminat dengan barang2 handmade dalam blog ni boleh email kat dmasyricraft@gmail.com..:)

Tuesday, June 30, 2009

saya rasa sedih hari ini..=(


saya ada sedikit perasaan sedih.
saya rasa macam di tikam dari belakang..
sekarang saya rasa nak duduk kat rumah je sepanjang hari..
saya malas nak jumpa orang lain kecuali family..
duduk kat rumah main2 ngan Hana lagi seronok..
biar la dia kuat menangis pun..
hati saya tak sakit..

tapi saya terpaksa..
siapa nak kasik RM kat saya kalau duk lepak je kat rumah..
kalau la saya seorang yang kreatif..
boleh melukis dan design cantik2 macam akak ni
tak ape la duduk buat kerja dari rumah je..

dulu saya rasa gembira je kerja kat sini..
tapi sekarang dah mula rasa lain..
saya tak ada masalah dengan en.bos..
dia masih cool..=)
saya tak ada masalah dengan client juga
tapi saya bermasalah dengan orang yang tak ada kena mengena dengan kerja saya..
tapi saya jumpa mereka hari2..
saya cuba jadi kawan yang baik..
tapi mereka buat saya macam ni pula..
saya pun ada perasaan apa..

saya malas la nak cerita panjang2..
nanti saya menangis pula dalam bilik server ni..
beku airmata saya..
suhu dalam bilik ni dah negatif kot..
sejuk nak mampus..
yang server ni pun satu gak..
lambat gila..
dah dekat sejam kuar benda alah ni..
'export terminated sucessfully with warnings'
tapi tak gerak2 jugak..
ni baru buat test tape..
belum buat backup 3 bulan.
memang boleh beku la saya dalam ni..
huhu..


6 comments:

Fieda Zaffery said...

dayang...nape? ade trase ati ngan kak fieda ke... =(

mekarlid said...

Dayg, jgn sedih2..nant aku lepuk org yg wat ko tue..

mekarlid said...
This comment has been removed by the author.
~YaNa~ said...

jangan sedey-sedey ye dayang... biase la.. kite kalau duk satu2 tempat keje mesti ade perasaan happy, marah, sedey, terguris.. tapi kerana sume-sume tu la yang mematangkan kite.. kite x boleh nak puas kan hati sume orang.. no buddy perfect... so be ur self.. lantak la ape org nak kate ye.. go!go!go! dayang!!!

~YaNa~ said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

lain kali pakai le sweater tak le sejuk.