kalau berminat dengan barang2 handmade dalam blog ni boleh email kat dmasyricraft@gmail.com..:)

Tuesday, June 30, 2009

bantal kekabu untuk noddy..



gambar di atas di curi dari noddy..
saya malas nak transfer gambar dari dalam hp..

kenapa saya bagi bantal ni?
sebab saya terlambat pos hadiah noddy selama 3 bulan..
untuk tebus kesalahan..
saya pos lagi 1 hadiah yang memang saya sure noddy akan suka..
btulkan noddy??
lagipun noddy memang suka bantal kekabu..
dia ada 1 habit suka cari2 biji kekabu dan picit2 benda alah tu..
pelik kan?
tapi noddy memang sedikit pelik..
hehehe..

memula saya nak pos bantal tu je..
tapi rasa macam tak special kalau sarung bantal tu kosong je..
so saya tampal la love cross stitch..
nampak la ok sikit..

saya sure bantal tu nanti akan jadi bantal busuk noddy..
huhu..

No comments: