kalau berminat dengan barang2 handmade dalam blog ni boleh email kat dmasyricraft@gmail.com..:)

Tuesday, June 2, 2009

give and take..


cantik tak saya buat ni?
saya ikut tutorial dari paper-and-string..
seperti biasa..
semua saya jahit tangan je.
senget sikit zip tu saya jahit..
1st time jahit something yang ber-zip..
tapi hasilnya cukup memuaskan hati saya..
*smile*


yang ini saya kasik kat Kak Lily..
akak jaga kaunter hasil kat PTG..
ini tanda terima kasih saya kat Kak Lily ni..
sebab dia kasik saya a set of barang2 lembu..
cute sangat2..
sila tengok di bawah..


cute kan?
macam mana saya tak gembira kerja kat sini..
ada ramai orang yang sayang kan saya..
huhu..

3 comments:

Nadia Nazifah said...

wowww bestnye dpt brg lembu itam putih huhuhu

best nye ramai orang sayang. aku pon syg ko jgk ekekeke muahmuahmuah!!

Wan Anis Sorfina said...

hi dayang! saye pun buat pouch mcm paper n string tu jugak link

Yati said...

Cute! :)