kalau berminat dengan barang2 handmade dalam blog ni boleh email kat dmasyricraft@gmail.com..:)

Thursday, June 25, 2009

birthday gifts..


birthday gift for noddy


noddy just mintak novel for her birthday..
tapi sebab nak bagi novel saja macam tak menarik
so saya tambah la beberapa hadiah yang lain..
semua saya buat sendiri..
accept for the book cover..


yang ni saya order dari felt cabin..
cantik kan?


hairclips..
saya suka yang hijau tu..=)
act, hairclips ni nampak lagi cantik dalam gambar..
btul kan noddy..

ingat lagi tak yang ini dan ini..
sebenarnya semua tu untuk noddy..
N for Nadia a.k.a Noddy..
=)

btw..sori noddy sebab lambat pos..
dah hampir berkulat dah hadiah tu semua..
hehehe..


yang ini pula untuk alisya..
anak kepada kawan abang farhan..


butterfly pouch and flower keychain..


double loves..


and a pair of hairclips..


kalau kamu nak hadiah macam ni..
masih belum terlambat untuk pos hadiah birthday untuk saya..
huhu..=P

3 comments:

Nadia Nazifah said...

dayang sayang!~

hihi aku mmg bercadang utk buat entri khas utk hadiah-hadiah ko ni. ko baca ye nnt. hehehe.

aku akan pos hadiah ko nnt. hehe serious aku tak tahu N tu untuk Noddy kena la berprasangka ko beri utk org lain hihi

Thanks a bunch dayang! really love them!

Alviana said...

lovely gifts for everybody from a lovely friend :)
nice creations u make

dMasyri said...

nadia: welcome!!!

alviana: thank u for coming here..=)