kalau berminat dengan barang2 handmade dalam blog ni boleh email kat dmasyricraft@gmail.com..:)

Thursday, October 9, 2008

Hepi Belated Bornday Ain!!!




this one special for ain..


jangan sedih2 ok.


sy nak kasik hadiah..

xmampu..


kalo awak ade dekat sini..


sy belikan awk kek nie..

tak pun kek nie..[sy rase kek nie lg sedap..huhu]

ok ain..jangan sedih lagi..
p/s: birthday ain 5 Oct 2008..tp baru skang ade peluang nak buat entri nie..sori k ain..hepi belated birthday..hehe!!!

p/s/s: ain..kad raya awk xsempat nak balas..sori again..huhu!!!


5 comments:

N i a L u R u N said...

waaaahhhhhhh!!!
sedapnyer dayang..
menarik btol...
tp sayangnyer...
sumernyer virtual...
fantasi..
bukannyer realiti...
ahahahhaa...
thanks dear!!!
yummmmyyyy!!

p/s - tak balas kad raye pon takpe..tak kesah

firda said...

xper ain...
kita jadikan yg virtual itu realiti..
dayang ckp "kalo awak ade dekat sini..sy belikan awk kek nie.."
ahad ni kan nak datang..
claim2..
hahahaha..

p/s-gaji baru dapat semalam, dayang tgh kaya tu!!hehe..

dMasyri said...

fida awk mmg dengki kn..
xpe..
ain xmcm awk..
sy wat entri utk die pn..
die dh cukup berbesar hati..
btul kn ain..btul kn???
hehehe..

p/s: ain..kalo nk tuntut yg no 2 ok je..msaih mampu..huhu!!!

denanz said...

salam. tumpang singgah baca.
nak nengok kek lagi? tengok kat cni:
http://kekdehanz.blogspot.com

ruzzlan2312 said...

Bila tengok kek banyak banyak adalah rasa nak makan, tapi bila dah beli bawak balik, letak dalam pinggan, rasa sesudu aje dah tak endak. Mengapa Yerrr...