kalau berminat dengan barang2 handmade dalam blog ni boleh email kat dmasyricraft@gmail.com..:)

Wednesday, April 22, 2009

CrossStitch Crazy..


minggu lepas, saya jalan2 kat kuantan parade.
mula2 plan nak beli komik shin chan( tetiba teringat kat farah..huhu!!!)
tapi bila saya pergi belek2 majalah..
saya jumpa buku ni..CrossStitch Crazy..
memang saya 'crazy' sebentar ketika nampak majalah ini..hehe!!!
harga dia agak mahal untuk sebuah majalah..
(penjodoh bilangan untuk majalah apa ye?senaskah ke sebuah?)
tapi bila saya belek2 kat bahagian dalam majalah tu..memang puas hati la..
banyak pattern2 yang cute2 n cantik..


front page..



5 free threads..



free patterns for mother's day..


first pattern yang saya cuba..
tak dapat nak siapkan sebab tak cukup benang..
huhu..
so, ok tak saya buat?


another free patterns.
cantik kan?
saya nak cuba buat ni satu hari nanti..
mungkin siap dalam masa 2 tahun..
hehehe..



cute pattern for baby..
saya nak buat ni untuk baby Hana..
Angah n Abang Farhan mesti terharu..
huhu..


tak sabar nak tunggu next issue..

9 comments:

dnasura said...

d,
comelnye hasil kerja kamu.. ^_^

dMasyri said...

dnasura..
thank u..:)

Aidi Gift Creations said...

thanks sbb singgah kat blog akk...nway, cute la sampler2 kat dlm mag ni...huhu...apsal tk jumpa yek kat cni???

mama fateh said...

sememangnya aku mmg tgh rindukan kehadiran komik shin chan T_T

term said...

wah..org yg berseni la dayang nih...^^Y
cute je die buat yg benang2 tu..^^,
teruskan ye...

dMasyri said...

kak faihah: thanks 2 u too..cute kn?sbb tu dyg cam over excited skit bile jumpe mag tu..huhu!!!

farah: ko patut jadi kakak shinchan..hehehe!!!

term: hi term!!!thanks sbb sudi singgah..:)

Iefadesign said...

salam....
per nama kainnya ya(yg de lubang2 tu...)gna bnang per?nampak mcam mnarik..hrap dpat tukar link yaa
fa dah add akak
http://iefadesign.blogspot.com

dMasyri said...

iefadesign: hye..tq sudi singgah..insyallah,nnti dyg add dlm bloglist dyg..=)

xtau la panggil ape kain tu..
kalo pergi kedai dyg ckp je kat tokei kedai nak kain cross stitch..
benang plak dyg guna DMC..
kalo nak tnye pape lg..
bleh email kat bintangbiru_dms@yahoo.com
=)

Anonymous said...

hi..saya anis..

saya berminat nak tahu tentang majalah cross stitch crazy ni. saya minat sgt dgn cross stitch. harap saudari sudi berkongsi info tentang majalah nie.

email-sina_anahraf@yahoo.com