kalau berminat dengan barang2 handmade dalam blog ni boleh email kat dmasyricraft@gmail.com..:)

Tuesday, March 1, 2011

terlalu lama menyepi..


lama betul tak update blog
nak kata busy tak ada la sangat
M.A.L.A.S je jawapannye..
huhuhu..

lama dah tak letak gambar sendiri..
asyik letak gambar benda tak bernyawa je
so kali ni tengok la saya puas2..
setahun after ni baru saya upload gambar sendiri lagi
hehehe..


macam kakak n adik kan?:P
ni saya n Dayana's nenek..



Tasha (dayana's cousin), Nenek, Dayana n me


saya n Hana..
susah dah sekarang nak amek gambar budak kecik ni
ni siap peluk kuat2..
baru dapat..


Hana buat muka busuk..
:P


saya n strawberry
ni time meeting kat Cameron
jauh betul meeting kan?
after amek gambar ni saya terhantuk kat pasu atas tu..
padan muka..:P


yang ni exclusive..
saya bermuka garang..macam nak telan orang
bukan senang ok nak tengok saya camni
biasa amek gambar sure tersengih cam kerang busuk
:P


No comments: