kalau berminat dengan barang2 handmade dalam blog ni boleh email kat dmasyricraft@gmail.com..:)

Friday, January 7, 2011

order setahun yang lalu..


ini order yang saya simpan hampir setahun lamanya..
dah bagitau pun mereka yang saya tak boleh siapkan cepat
tapi mereka setia juga menunggu
terima kasih ye..
:)

ni order dari Nabilla..
dia mintak external hdisk cover n mini pouch
actually..design yang dia request cam lain
tapi sebab beberapa kekangan saya buat camni je
nasib baik dia suka..


yang ini pula order dari Kak Munz
akak ofis kat Ipoh
external hdisk case n mini pouch juga
untuk adik ipar dia kalau tak silap
hope dia suka juga..


pandangan belakang external hdisk case


sebab terlalu setia mereka menunggu
saya bagi diskaun + free postage + free gift
tue belum cukup untuk menghilangkan rasa bersalah ini..

crochet rose brooch tu adalah free gift untuk mereka berdua
free gift yang tak seberapa pun

kalau ada siapa berminat nak order macam kat atas ni
boleh email ye
dmasyricraft@gmail.com


p/s: saya dah dapat barang dari rakan crafty swap saya tapi asyik lupa je nak amek gambar..nanti la ye saya update pasal crafty swap tu..


No comments: