kalau berminat dengan barang2 handmade dalam blog ni boleh email kat dmasyricraft@gmail.com..:)

Monday, January 3, 2011

Midtown Esplanade Kuantan


HAPPY NEW YEAR!!!
WELCOME 2011
AND
GOODBYE 2010...
:)

bila new year je semua orang tanya pasal azam kan?
tahun ni azam saya 1 je
nak jadi lagi CANTIK..
CANTIK dari segala segi..
:)

ok la..
ari sabtu n ahad aritu
saya join kak asma from Asma's Felting Box
bukak kedai kat Midtown Esplanade Kuantan
best juga dapat lepak2 kat situ
share2 cite ngan Kak Asma dan juga Kak Nor yang sangat peramah
orang tak ramai pun
maybe sebab cuaca tak menentu sekarang ni..
selalu sangat hujan
orang nak keluar pun malas..


ini crochet headband yang saya letak kat situ..
RM7 je satu..
still available..kalo berminat boleh email
:)


kitaorang tak tau camne nak show semua headband tu
try letak kat stand camni
tapi kejap je bertahan
angin kuat sangat..


akhirnya lambak2 je atas meja camni..


ini barang2 lain yang ada kat situ
tak banyak sangat lagi
kalo ada sape2 yang nak tumpang jual barang
boleh la email Kak Asma ye..
the more the merrier..
:)

siapa orang Kuantan..
boleh la datang jenguk kami kat sini
setiap Jumaat, Sabtu dan Ahad..

p/s: kalo kamu datang sebab baca blog saya..nanti jumpa saya bagitau la ye..seronok juga bila sekali sekala berjumpa dengan readers kan?hehehehe...

No comments: