kalau berminat dengan barang2 handmade dalam blog ni boleh email kat dmasyricraft@gmail.com..:)

Thursday, April 25, 2013

name keychain


saya sebenarnya nak cari sape2 yang berminat nak jual keychain nama ni
barang2 semua saya akan sediakan
tinggal nak tampal huruf2 atas keychain je



yang sebelah kiri tu keychain yang kosong
yang kanan tu huruf2 yang dah siap gunting
saya gunting satu2 pakai tangan je
setakat harini belum ada big shot lagi
hehehe..

kalau berminat nak jual boleh la email saya
dmasyricraft@gmail.com

InsyaAllah..
biasa bila saya bukak booth..
keychain ni la yang paling laku..
orang memang suka beli keychain ni
sebab colorful dan menarik

so
untuk pakej ni saya akan kasik

1) keychain kosong
2) huruf2 dah siap potong - biasa saya akan potong ikut color pelangi..baru ceria..:)
3) gam uhu
4) 7 helai kain felt color pelangi - ni kalau2 huruf xcukup boleh la potong sendiri nnti..

- harga adalah bergantung kepada berapa banyak keychain kosong yang diperlukan -


6 comments:

puteri said...

wah bestnye!
klu sy ada booth mesti nak beli ni. setakat ni buat name keychain bila ada tempahan je.. slm perkenalan. klu sudi follow blog sy juga ye. www.hatikraf.blogspot.com

Unknown said...

kalau sy nk amk 20 keychain bpe hrge ye?

dMasyri said...

kalau nak 20pcs je..sy kire rm3/pcs..
:)

Unknown said...

assalamualaikum. saya nak order dalam 110 mcm tu. saya dah sent email.tq

miraYANI said...

berminat sangat tapi belum ada kemampuan untuk membeli . :'(

Anonymous said...

Kalau nak jual kena keluar modal ke?